неділя, 26 червня 2011 р.

Обговорення педагогічних ситуацій.

"Наш син ріс кволім, хворобливим. У цьому, напев­не, і наша вина: не звертали увагу на фізкультуру, а турбувалися про те, щоб нагодувати смачно і ситно, вдягнути, взути. А ще тішились, що весь свій вільний час син проводив біля телевізора. Так, мабуть, і про­довжувалося б, але до школи прийшла нова учителька фізкультури В.А.Коваль. Віра Андріївна побувала у нас удома, поговорила і, знаєте, перекопала нас у тому, що за такого способу життя синові буде важко вчитися в школі. Минув лише рік. Якісно іншими стали уроки фіз­культури син із задоволенням їх відвідує. Але головне — щодня став робити зарядку, обливається прохолодною водою, біжить на вулицю, щоб погратися з дітьми у рухливі ігри. Просить купити велосипед, скейт, ковза­ни... Зникли простуди і пригнічений стан. Женя став бадьорим, життєрадісним, активним, зміцнів фізично. Дякуємо вчителеві".

1 коментар:

  1. 1.Чи вважаєте ви, що кожній сім'ї, де не приділяється увага фізичному вихованню, слід чекати відвідин учителя, щоб змінити свою виховну поведінку?
    2.Чи існує ця проблема у вашій сім'ї? Як вона вирішується?

    ВідповістиВидалити